In december 2013 is het Jaaroverzicht Natuur 2012 uitgekomen. Dit jaaroverzicht is een initiatief van Naturalis Biodiversity Center en tot stand gekomen in samenwerking met het Centraal Bureau voor de Statistiek, de VOFF, Stichting EIS, SOVON en de Vlinderstichting. De publicatie geeft een overzicht van de belangrijkste natuurgebeurtenissen uit 2012. Aan bod komen o.a. trends in biodiversiteit, nieuwe soorten, uitbreidende soorten en belangrijke publicaties. Download het Jaaroverzicht Natuur 2012 (pdf).

Nieuws

De flora is flink 'in beweging'. Er is dan ook altijd wel wat te melden. Hieronder kun je er meer over lezen in tal van nieuwsberichten over opmerkelijke ontdekkingen, leuke wetenswaardigheden en nieuwe ontwikkelingen in recente jaren. Ook nieuwsberichten over FLORON als organisatie, over nieuwe projecten en projectresultaten tref je hier aan. Daarover is ook regelmatig te lezen in ons tijdschrift PLANTEN

Bekijk ook het archief van de digitale nieuwsbrief van FLORON.